dijous, 17 de març de 2011

Sitges 2011

Hola, avui he fet una visita llampec a Sitges. I com cada any hi ha moltes coses a veure. Novetats, detallets, idees, robes, exposicions... Tot i ser entre setmana i l'hora de després de dinar, estava a tope!!! I feia molta calor!!! Però ha valgut la pena, i com que segur que m'han quedat moltes coses per veure, i tornaré aquest cap de setmana. Us ensenyo una fotografia de la parada de la Pepi, de Mi Casita de Patchwork, que m'ha donat permís per fer-la. Us aconsello que si aneu a Sitges la passeu a veure, té coses que són una monada (teles, botons, cintes...), què us he de dir que no sapigueu. També m'ha agradat molt tot el que tenien a la parada de l'agulla de Sabadell, i com no esmentar-vos la parada de la meva estimada amiga Gloria Patchwork de Cantabria... Bé, no m'enrotllo més i ens tornem a veure a Sitges.

Hola, hoy he hecho una visita relámpago a Sitges. Y como cada año hay muchas cosas que ver. Novedades, detalles, ideas, ropas, exposiciones... A pesar de ser entre setmana y la hora después de comer, estaba a tope!!! Y hacia mucho calor. Pero ha valido la pena y como seguro que me han quedado muchas cosas por ver, volveré este fin de setmana. Os enseño una foto de la parada de Pepi, de Mi casita de Patchwork, que me ha dado permiso para fotografiar. Os aconsejo que si vais a Siotges la paséis a ver, tiene cosas que són una monada (telas, botones, cintas...) bueno, que os tengo que decir que no sepáis de ella. También me ha gustado mucho todo lo que tenían en la prada de l'Agulla de Sabadell y como no la parada de mi querida amiga Gloria Patchwork de Cantabria... D'entre muchas otras que tienen cosas fantásticas. Bueno no me enrollo más y nos volvemos a ver en Sitges!

7 comentaris:

iherba ha dit...

Hola Anna, cuanto tiempo sin saber de ti.... pues sería estupendo el poder verte... yo estaré el sábado todo el día. Un besito

Sandra Salinas ha dit...

Debe ser hermoso amiga, todo que no sabes que elegir, que buen detalle que nos compartas.

Esther Riambau ha dit...

què xulo!!! jo no sé si hi podré anar aquest any! una abraçada preciosa,

ESther

Karmela ha dit...

Disfruta mucho y ya nos cuentas...
Petonets

MONTSE ha dit...

Si tot ha sigut molt xulo tot, jo vaig anar dijous. Petons

angela ha dit...

Espero que te lo hayas pasado genial y hayas comprado muchas cositas güays. Un bst

Sonia Facion ha dit...

Que bueno!!

Es muy buen ir en locais que tenian los trabajosa que gostamos.

Besotes

Sonia