dilluns, 24 de novembre del 2008

Creativa Barcelona


Aquest cap de setmana, com moltes de vosaltres ja heu explicat, ha estat la fira creativa de Barcelona. Amb estands per visitar, cursos i tallers per apendre, desfilades de roba feta de patch, trobades de blogueres emocionades... Digne de veure-ho i sobretot de viure-ho!

Jo hi vaig anar el divendres, amb el Lluís, l'Eli i l'Esther. Va ser molt emocionant, estava ple de gent, ple! I com cada any, aquesta fira no decepciona. A alguns dels vostres blogs he vist que comentaveu que l'espai era massa petit tenint en compte el munt d'estands, cursos, tallers... que hi havia, i la veritat és que sí. A les hores de màxima concurrència, no es podia ni passar. Suposo que en pròximes edicions ja ho tindran en compte i més sabent que aquest món mou a tanta i tanta gent. És el que em deia l'Esther, no havia vist mai una fira tant plena de gent! És que fins que no ho vius no entens el sentiment que s'ens desperta a les que ens agrada aquest món en entrar en la fira, és com si desconectessis i et submergissis en el món del patch, punt de creu, manualitats... i quan surts penses amb el munt de coses que has vist, amb la gent que has conegut... però també amb tot el que segurament t'ha passat per alt, per què hi ha tantes i tantes coses que és impossible veure-ho tot! Un cap de setmana perfecte per una enamorada del patch!!!
Ah! també us he de dir que vaig trobar a faltar els estands de botons, detallets de fusta... que hi havia l'any passat. Bé, a la part superior us he penjat una fotografia d'algunes de les cosetes que m'he comprat! Fins la pròxima!!!

11 comentaris:

Celia ha dit...

Hola acabo de veure que vas comprar un patro de un gos hem podrias dir si tenen página web hem vaig quedar amb les ganes de comprar un patró d'unas ocas gracias per endavant.Célia
stel54@hotmail.com

Karmela ha dit...

Qué chulas las compras, ya estoy impaciente que venga aquí..
Besos

Pili ha dit...

Anna, vec que vas caure en la temptació tilda. Jo les trobo una mica cares les robes tilda i sobretot els complements com ara cintes.
La veritat es que era una mica agobiant a l'hora de comprar que hi hagués tanta gent, que ni la gent dels stands et podin atendre.
Petons.

Anna ha dit...

Hola, la Celia em preguntava si té pagina web l'estand on vaig comprar el gos. Doncs sí, és www.rovaris.it, i sí que venen per internet. És veritat, tenien unes oques xulíssimes. Els conillets i les cabretes també em van agradar molt, però com que tot no ho podem comprar... Bé, de moment ja tenim feina!

eugenia ha dit...

Creativa com diria el meu marit " ens alegra la vista " pero no hi habia novetats, particularment a mi em van decepcionar els stans tenien el mateix que l'any passat !!!

Atelier Riambau ha dit...

hola Anna, tal i com et vaig dir, aquesta meva primera vegada a Creativa em va sorprendre i em va emocionar! ens ho varem passar tant bé! l'any vinent torno a agafar-me vacances aquest dia per anar-hi!

mar ha dit...

Realment estava "requeteple", jo vaig está treballan els 3 dies i el día més tranquil va ser el diumenge,feia moltíssima calor i moltíssima feina (per sort), pero molt divertit, encara que moltes parades era "mas de lo mismo ".
Las italianas de rovaris tenian coses molt macas, en vaig comprá el patró de una vaca i de un ase

elazafatedeemma ha dit...

Que envidia las que os pudisteis acercar yo trabajando implosible, pero algun año ire seguro, hasta pronto, Nieves

MONTSE ha dit...

Hola Anna! jo opino que cada vegada es més petita Creativa i és una llàstima, la que va ser una xulada va ser la primera que van fer, a veura si es posen las "pilas" i fan com las de França que son més grans amb molta varietat. Per cert a Rovaris hem vaig comprar una ovella (son la meva passió) i una vaqueta. Una abraçada.

laura ha dit...

Crec que vaig ser l'única que no va poder anar a Creativa!!
Algú a qui no li agradi les manualitats, no pot entendre el que descrius, i és un sentiment molt especial.

angela ha dit...

Las compritas que has hecho son estupendas...Me encantan todas.Un bs.Angela