dilluns, 1 de setembre de 2008

Donde reside el amor


Aquest cap de setmana he pogut veure la pel·lícula " Donde reside el amor". Winona Ryder interpreta a una estudiant universitària, que va a passar l'estiu a California a la casa de la seva avia i la seva tieta. Ha d'acabar la tesi doctoral i reflexionar sobre la important decisió de casar-se. Personalment aquesta pel·lícula m'ha encantat, és emotiva, però també divertida. M'han agradat els valors que transmet, l'amistat... i el Patchwork. Ja que un grup d'amigues (entre elles l'avia i la tieta de l'estudiant), es reuneixen sovint per fer patch, en concret una vànova, on cada una d'elles hi plasma un trocet de la seva vida, de les seves experiències amb l'amor... Val la pena que la veieu de veritat us ho dic. Si l'heu vista, ja em direu la vostra opinió.
Este fin de semana he podido ver la película "Donde reside el amor". Winona Ryder interpreta a una estudiante universitaria, que va a pasar el verano en California a la casa de su abuela y su tía. Tiene que acabar la tesis doctoral y reflexionar sobre la importante decisión de casarse. Personalmente esta película me ha encantado, es emotiva, pero también divertida. Me han gustado los valores que transmite, la amistad... y el Patchwork. Ya que un grupo de amigas (entre ellas la abuela y la tía de la estudiante), se reúnen a menudo para hacer patch, en concreto una colcha, donde cada una de ellas plasma un trocito de su vida, de sus experiencias con el amor ... Vale la pena que la veais, de verdad os lo digo. Si la habéis visto, ya me diréis vuestra opinión.

13 comentaris:

Karmela ha dit...

Sí recuerdo haberla visto, un encanto.
Feliz retorno.
Un besote

Laurasdream ha dit...

Si la he vist i és una passada, cada bloc representa una història d'amor diferent, i juntant totes aquestes petites històries d'amor, ella pot fer-se una idea general d'on és el veritable amor, vist des del punt de vista d'una quilter, una bonica colxa.

Anna S. ha dit...

Jo recordo haver-la vista fa temps....sé que em va agradar, però tinc ganes de refrescar-ne a la memòria....

SOGAMAR ha dit...

Muchas gracias por tu visita a mi blog. He visto el tuyo y me encantan los trabajos que tienes. Te añado a mis favoritos. Te seguiré visitando.

carretes de hilo (Pilar) ha dit...

yo quiero verla, pero no la encuentro por ningún sitio.

Lupe ha dit...

La he visto y la tengo,y a veces me la pongo,porque me encanta...
Otra con patch que tambien me gusta es:"Quedaté a mi lado" con Julia Roberts y Susan Sarandon.
BESITOS

Inmapatchwork ha dit...

Tu blog fantastico
Felicidades
Inma

Maria ha dit...

A todas las apasionadas del patchwork nos encanta esa pelicula. Cuando ya sabemos como hacer patchwork y la miramos con detalle... es una pasada.

Los hilitos de Ana ha dit...

Me han hablado muy bien de esa pelicula y tengo muchas ganas de verla, porque me han dicho que está muy bien. A ver si la encuentro y la veo.

Gracias por pasarte por mi blog y por tus comentarios.

Besos. Ana.

MONTSE ha dit...

Hola Anna, a mi també m'agrada molt aquesta peli, de quant en quant la torno a veura, es una peli per tenirla per sempra com un tresor. Un petonet

angela ha dit...

Esta y un verano en la Provenza las tengo pendientes.Un bs y arrechuches a tus gos de mi parte.Angela

The Cosmic Girl ha dit...

Captat el que havia d'entendre de la peli!
Kina obra d'art que fan!!!
I quin significat mes bonic li donen al patch!

La de quedate a mi lado que diuen mes amunt... bonissima, dura pero genial! mirala

Sylvie ha dit...

Últimamente estoy oyendo hablar muy bien de esta película en los blogs de labores, estoy deseando verla, estuve la semana pasada buscando el libro pero no lo encontré, seguiré buscando.

Sylvie