dilluns, 7 de febrer del 2011

El gosset




Hola a totes i a tots, ja fa dies que us vull ensenyar aquest preciós gosset. Ja fa temps el vaig començar amb una amiga i aquest hivern l'he acabat. He utilitzat tres teles, una de roba de cotó de quadrets petits (pel cos i cara), una roba llanosa blanc trencat (per el ventre i el sota coll) i feltre marró fosc (per les orelles, el nas i la cua). És fàcil de fer, encara que entretingut, però el resultat és tant gratificant i divertit que val la pena. Estic molt orgollosa, i tant a la meva filla com a mi ens encanta!

Hola a todas y a todos, ya hace días que os quiero enseñar este precioso perrito. Hace tiempo lo empecé con una amiga y este invierno lo he acabado. Para hacerlo he utilizado tres telas, una de algodon con quadraditos pequeños de color marrón (para el cuerpo y la cara), una ropa lanosa blanca-cruda (para el vientre y debajo del cuello) y fieltro marrón oscuro (para las orejas, la nariz y la cola). Es fàcil de hacer, pero entretenido y el resultado es tan gratificante y divertido que vale la pena. Tanto a mi como a mi hija nos encanta!

10 comentaris:

Cristina ha dit...

Es muy bonito, me gusta mucho el toque que le has dado con las telas.
Felicidades.
bsos

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Me encanta!!! es una cucada!!! Feliz semana!

Florin ha dit...

Oh, quina coseta més maca.
M'agrada molt.
Petons

Ana ha dit...

¡¡¡Me encanta!!! Es muy bonito y muy original.
Bsssss.

Montserrat ha dit...

me encanta, es genial. quisiera hacerte una preguntita, es diseño tuyo o has comprado los patrones y de ser asi, como se llama el diseño, me encantaria poder hacerlo. gracias. un saludo
Montse

Gabriela ha dit...

Hola Cuqueta, ès preciós el teu gosset!!
Gaby

http://eltallerdegabi.blogspot.com/

Sonia Facion ha dit...

Muy lindo, me encantó!!!!

Besitos

Sonia

Atelier Riambau ha dit...

aixx! jo també hauré de posar-m'hi, l'haig d'acabar i posar-lo a l'habitació del Roger d'albinyana, que li queda que ni pintat per les tonalitats!

Una abraçada,

Esther

Helena ha dit...

Maquíssim el gosset! i totes les cosetes que he anat descobrint al teu bloc. A reveure.

Anna ha dit...

Hola Montserrat. Los patrones del perrito son comprados en un estand de la Feria Creativa de hace unos años. Era una tienda Italiana, ya te diré como se llama que de memoria no me acuerdo. Besos.