dimarts, 16 de juny del 2009

LLençols

Aquesta roba la vaig comprar a l'Agulla a la fira de Sitges d'aquest any. La meva idea era fer un llençol i una colxa de conjunt per a un llitet de baranes.

Doncs el llençol és aquest que us presento. La roba de les papallones està cosida de manera que això que es veu és la gira del llençol, i la resta de roba és d'aquest color taronja suau.

A la coixinera hi ha cosit un trocet de la roba a cada costat. I la veritat és que ha quedat molt bé. Ara he de començar a fer la colxa. No sé ben bé com la faré, però per descontat que hi haurà també tela tronja com al llençol. ja us aniré ensenyant els progressos.

Aquesta fotografia, és d'un llençol que m'ha regalat la meva tieta Mª Teresa pel moises. La pel·lícula del Bambi va ser la primera que vaig veure del Disney i des de sempre que els bambis, isarts... m'han encantat. Doncs com podeu veure tant al llençolet com a la coixinera hi ha fet aquest brodat. Ha quedat perfecte.



24 comentaris:

Marian ha dit...

quina cucada! que serà nen o nena?

Pili ha dit...

T'ha quedat moníssim el llençolet, aquesta robeta és molt eixerida i dolça a la vegada.
Petons.

PILAR BUJALDÓN ha dit...

El diseny de papallones es maquissim, i el brodat queda molt fí,
petóns, Pilar.

Aida ha dit...

Hola, muy lindo tu blog!!!!!
Gracias por visitarme!!
Desde Argentina te mando un beso.Aida.

Agus Albiol ha dit...

T'ha quedat monisim...

eugenia ha dit...

M'agrada com t'ha quedat i la roba es maquissima. petonets

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Els llençols t'han quedat molt bé, i el brodat dels bambis és preciós!! La teva tieta és tota una artista! :)

loly ha dit...

jajaja, no entiendo nada !! Pero todo bonito!!
Me encanta ese colorido de mariposas, creo entender que vas a hacer sabinitas!!
de todas maneras
saludos

Anna ha dit...

Si Loly, lo has entendido bien llençols son sabanas. Y estas son: las primeras para una cama de bebe de barandas y las del bambi son para el moises. Besos

Andrea ha dit...

Hola Anna: como estas??, menos que mal que llegue a tu explicación, estaba como Loly, jajaaj
Divinas las sabanitas, sobre todo me gustaron mucho las primeras!!!, muy bonitas
Besos y buen fin de semana
Andrea

Glòria Garcia ha dit...

M'ha agrada molt tot el que fas. Felicitats.
Glòria

Sonia Facion ha dit...

Hermosissimo!!!

Te felicito por el trabajo!!!!

Linda semana para osted, Anna!!!

Sonia

Atelier Riambau ha dit...

t'ha quedat moníssim! i ja queda menys perquè l'estrenin!!

un petonet!

la.lluna.d.abril ha dit...

Anna, m'agraden molt les papallones i en aquest llençol son precioses, amb elles si que es poden tenir bons somnis.
Pasa't pel meu blog que ja tinc obert el sorteig
Una abraçada

Sonia Facion ha dit...

Besitos amiga e un belo dia!!!!

Sonia

mariona ha dit...

Hola Anna,molta feina?Gracies per al teu comentari.Bona setmana

tittipatch ha dit...

Hi Anna,
I have seen on your blog my internet shop link.
Could you contact me please because You have win a present.
Thanks in advance
Roberta
robertademarchi@tin.it
www.robertademarchi.com

Karmela ha dit...

Qué maravilla tan dulce Anna.
Besos

Sonia Facion ha dit...

Que su fin de semana seja hermoso!!!!

Besotes

Sonia

Vero ha dit...

Tuviste muy buen gusto al elegir la tela porque ha quedado precioso.

MONTSE ha dit...

Quins llençolets tan macos!! felicitats no sabía que aviat tindràs un nadonet!
Donç jo la pel-licula del Bambi encara que hem fà vergonya la vaig veure per primera vegada quant el meu fill era petit al cinema i vaig plorar com una bleda. Petonets

Emma ha dit...

Hola !!

T'han quedat xulissims. I molt originals.

Emma

Sonia Facion ha dit...

Anna!!!

Passei para falarte un hola!!!!

Bjkts

Sonia

Helen ha dit...

te ha quedado estupendo, siempre haces cosas preciosas, besos